Cuvant de inceput

Buna tuturor. Numele  meu este Virginia Luca, sunt din Iasi , am 56 de ani si pot spune ca "Bucataria este viata mea.!"





Să îți faci un blog culinar în zilele noastre poate părea ceva nebunesc. De ce? Fiindcă există o mulțime de astfel de bloguri, ce vizează mâncarea și tot ce ține de domeniul ăsta frumos și delicios, unde găsești poze care te fac să te urci pe pereți, ori texte care te îmbie să-ți imaginezi cam cum ar gusta un anumit preparat. Cu toate astea, mi-am luat inima-n dinți și – deși, evident, nu sper la minuni – am deschis un blog culinar, pe care-l găsiți ușor și unde m-ar bucura din cale-afară să comentați și să colaborați! 


Contact :
 Nr. telefon : 0742036522
E-mail : luca_virginia@yahoo.com

2 comentarii:

instalator sanitare iasi spunea...

http://instalator-sanitare.blogspot.ro/2013/10/instalator-sanitar-iasi.html servicii instalatii sanitare iasi tel 0758331115

23 octombrie 2013 la 07:41
ghbf spunea...

https://www.tvonline123.com/categoria/stiri.html

9 februarie 2024 la 12:49

Trimiteți un comentariu