Bufet suedez 3

Aperitiv pe scobitori. :
Contine:
telemea,ardel rosu si verde ,masline si cascaval. :)

Ornamente din legume



Platou aperitiv :
Contine:
crochete din piep de pui puse pe bete pt frigaruie,decorat cu legume,rulouri din piept de pui, gratar din piept de pui,degetele din piep de pui,telemea  si ornamente din sunca si salam de curcan.





Antreu : Continut :
crochete ,clatite aperitiv umplute cu ciuperci cu maioneza si branza aperitiv, rulouri din piept de pui, gratar din pui si degetele din piept de pui,ornamente din sunca de Praga,cascaval ,salam de curcan si legume.



Antreu cu preparate din pui:
Continut:
Aripioare crocante,degetele din piep de pui, mini-gratare din piept de pui,rulouri din piept de pui, rosii cherri murate si gogosari la otet.








Bilute din branza de vaci si branza de oi ...date prin parmezan,in mijloc cu bobita de strugure.




7 comentarii:

Anonim spunea...

buna
am si eu nevoie urgent de niste imagini/poze cu platouri cu antreuri
sambata,28.04.2012,verisoara mea e nasa si m-a rugat sa-i fac platourile
ceva imaginatie am insa mi-as dori tare mult sa primesc pe mail fel de fel de imagini cu antreuri
va rog mult sa m-aj
pup
nikoleta_just4u@yahoo.com

22 aprilie 2012 la 07:04
Unknown spunea...

Imi pare rau. am vazut prea tarziu mesajul . cu alta ocazie te ajut cu placere, id`ul meu este luca_virginia .

1 mai 2012 la 03:00
Bucataru' spunea...

Frumoase platourile, felicitari! Arata foarte bine aperitivele pe scobitori si bilutele cu branza. Banuiesc ca au fost gustoase... Mi se face foame :))

17 martie 2014 la 03:21
Unknown spunea...

da toate au fost bune au fost prparate la o masa festiva pt doctorat a unui medic din iasi s-au mincat toate bilutele cu brinza erau cu brinza si strugure

19 martie 2014 la 21:42
ghbf spunea...

https://www.tvonline123.com/categoria/stiri.html

9 februarie 2024 la 12:49
.. spunea...

DR Larry este singurul doctor puternic și sincer de pe Internet,
Am contactat 3 medici diferiți și mi-au luat banii și nu au făcut nimic pentru a-mi rezolva problemele, până când am întâlnit un prieten care mi-a prezentat doctorul Larry,
I-am explicat situația mea, mi-a promis că totul va fi bine în 5 zile dacă urmez instrucțiunile, acum sunt foarte bucuros pentru că soțul meu s-a întors și totul este perfect în regulă și trebuie să spun că familia mea este una dintre cea mai fericită familie din lume în acest moment, totul datorită doctorului Larry,
Nu ezitați să-l contactați pentru orice fel de ajutor: Whatsapp: +2349045968228

E-mail: doctorlarry268@gmail.com

26 aprilie 2024 la 05:44
.. spunea...

Soția mea m-a părăsit pentru un alt bărbat și am avut inima zdrobită și devastată.  Dar într-o zi bună, răsfoiam internetul când am văzut o doamnă depunând mărturie despre cum a ajutat-o DR Larry, așa că am decis să-l contactez pentru ajutor și el m-a ajutat să-mi refac relația ruptă, iar acum soția mea s-a întors și mă iubește mult.  mai mult decât mi-am putut imagina vreodată.  Dacă treci prin situații similare, chiar dacă vrei să rămâi însărcinată sau să vindeci boala, nu ezita, contactează Dr. Larry pentru soluții doctorlarry268@gmail.com
 Whatsapp: +2349045968228

2 mai 2024 la 03:45

Trimiteți un comentariu